Samstag, 3. September 2011

Ein neuer Quilt entsteht... 2

A Quilt in the Making...2





I decided on a design for my quilt. IT's going to me stripes. Very simple, I didn't want to cut the fabric to smal since I really liked the pattern and wanted it to stay out.

Ich habe mich für ein Design für meine Decke entschieden. Es werden Streifen sein. Das Muster der Stoffe gefiehl gefiel mir so gut, dass ich sie nicht zu klein schneiden wollte.


Ich habe also angefangen die Streifen zu schneiden.

I started with cutting the stripes.



Dann habe ich angefangen die ertsen zusammen zu nähen... oh, das wird wohl noch ne Weile dauern....

After that I started sewing the stripes together... well I started..... I will take a while until I'm finished.

2 Kommentare:

  1. Das sieht aber interessant aus. Bin gespannt wie es aussieht wenn die Decke fertig ist. Alles Gute für die kommende Zeit wünscht dir deine Mama

    AntwortenLöschen
  2. Good for you in starting the quilt. I made one quilt in my life. It took me a very long time to finish it...I think about 5 years, but I did finish. I pieced it together by machines, but quilted the entire top by hand. Whew! I'm not ever making another.

    AntwortenLöschen